کد خبر: ۱۴۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

به گزارش همشهری آنلاین قیاس بین مارادونا ومسی و انتخاب یکی از این دو بازیکن به عنوان بهترین بازیکن تاریخ همیشه سخت و البته با حواشی فراوانی روبه رو بوده است. در آخرین اظهار نظر در این خصوص چیلاورت دروازه بان سابق تیم ملی پاراگوئه به هواداری از مسی پرداخته و مارادونا را قابل قیاس با مسی ندانسته است.

خوسه لوییس چیلاورت در  این خصوص به آس گفت: مسی یک نابغه است و به سیاره دیگری تعلق دارد. بقیه ما اهل زمین هستیم و آن حقیقت دارد. زمانی که پدر لئو در باشگاه تیم نیو ولز اولد بویز و ریورپلاته را زد همه به او پشت کردند. سپس بارسلونا روی بازیکن جوان شراط بندی کرد و مسی در آنجا رشد کرد. خانواده و خود لئو تلاش کردند  و او قدرتمند شد. مسی یک رهبر است. 

چیلاورت افزود: اکنون می توانیم مقایسه را انجام دهیم. مارادونا یک درصد از چیزهایی که مهاجم بارسلونا برده را به دست نیاورده است. و در رابطه با توپ طلا؟ می گویند که لئو درکنارش بازیکنانی مانند ژاوی‌ ارناندس و آندرس اینیستا بازی می کردند. مسی یک نابغه است و بالاتر ار بقیه بازیکنان است. جامعه ما خیلی ناعادلانه است که هر چیزی را می گوید. 

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال اروگوئه در پایان اظهار کرد: خیلی ها تصور می کنند رهبری یعنی فریاد زدن و توهین کردن اما خیلی ها آرام هستند و در رختکن و تمرینات صحبت می کنند. برای من این یعنی رهبر. عادلانه نیست که می گویند مسی نسبت به تیم ملی آرژانتین تعصب ندارد چون قهرمان جهان نشده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار